Pensiunea Restaurant Eforie Dana

Regulament Pensiunea Dana

REGULAMENT INTERN PENSIUNEA DANA ***  EFORIE NORD

Regulamentul de ordine interioara si normele de comportament prezentate mai jos au rolul de a stabili premizele functionarii in conditii civilizate si conform normelor legale. Nerespectarea acestora de catre turisti obliga administratia la luarea masurilor de neacceptare sau excludere a acestora din complex.
I. Tarife  
• Tarifele PENSIUNEA DANA *** diferă în funcţie de perioada si de numărul de persoane din camera in sejururi fixe de 6 nopti de cazare.

In cazul in care sejururile nu sunt ocupate in totalitate sau numai partial ,tariful camerelor libere vor fi stabilite la receptie.

• Toate camerele au micul dejun inclus.

  • Copiii cu varste cuprinse intre 0- 10 ani au gratuitate atat la cazare cat si la mic dejun, fara pat suplimentar.
  • Copiii cu varste cuprinse intre 11-14 ani achita 50% din tariful unei camere cu mic dejun si beneficiaza de pat suplimentar si mic dejun.
  • Copiii cu varste peste 15 ani achita tariful intreg pentru o persoana cu mic dejun si beneficiaza de pat suplimentar sau loc in camera tripla.

II.Politica de rezervare
Rezervarea se face prin intermediul urmatoarelor mijloace:

  1. Formularul de rezervari de pe situl www.pensiunea-dana.ro
  2. Telefon :0745088882,0745088880 ,0724 636636
  3. E-MAIL:danadumi67@yahoo.com,ndfdumitrescu@yahoo.com,nickdumitrescu58@gmail.com ,contact@pensiunea-dana.ro
    • Pentru efectuarea rezervarilor, clientii vor achita un avans din valorea totala a serviciilor turistice solicitate. Plata se face in baza facturii proforme emisa de SC EFODANA SRL si  transmisa prin fax sau e-mail dupa confirmarea disponibilitatii spatiilor de cazare solicitate.

• Plata se poate face prin virament bancar sau prin card de credit/debit.

• Turistul este responsabil pentru verificarea informatiilor trecute in factura pentru a nu aparea neconcordante legate de serviciile solicitate.

• Rezervarea se considera finalizata numai dupa incasarea de catre societatea noastra a avansului solicitat de aprox 30% la achitatrea sejurului fara vouchere de vacanta si achitarea integrala de 100% in cazul achitarii sejurului cu vouchere de vacanta.

• În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, Pensiunea Dana*** nu garanteaza disponibilitatea camerelor dorite la momentul cazarii.
III.Politica de anulare  
• Orice anulare PARTIALA sau TOTALA a serviciilor comandata de beneficiar trebuie facuta in scris( pe mail).

•  Anularea rezervarii de catre turist se poate face la adresele de e-mail prezentate mai sus sau la numerele de telefon: 0745088882 sau 0745088880.

• Dacă rezervarea este anulată cu minim 7 zile înainte de data sosirii, nu va fi perceput nici un comision.

• Dacă rezervarea este anulată in intervalul 7 zile – 24 ore înainte de check-in va fi retinuta valoarea

avansului platit.

• Dacă rezervarea este anulată cu mai putin de 24 ore inainte de check-in sau în caz de neprezentare, va fi retinuta intreaga suma achitata.

• Aceasta politica de anulare se aplica pentru toate rezervarile exceptie facand numai acelea in cazul carora a fost comunicata explicit si in scris de catre PENSIUNEA DANA*** alta politica de anulare aplicabila.
IV.Politica de check-in si check-out
• Cazarea se face incepand cu orele 16:00,  iar predarea camerelor se face cel mai tarziu la orele 12:00.

• In cazul in care doriti sa va cazati inainte de orele 16:00, cazarea se face in functie de disponibilitati.

• In cazul in care doriti sa eliberati camera mai tarziu de orele 16:00, dar fara sa depasiti orele 18:00 sunteti obligat sa ne anuntati cu minim 7 zile inainte iar daca disponibilitatea camerelor permite acest lucru se va achita la receptie o taxa suplimentara ”late check-out” reprezentand jumatate din tariful de cazare al unei camere, fara mic dejun.

• In cazul in care doriti sa eliberati camera mai tarziu de orele 18:00 sunteti obligat sa ne anuntati cu minim 7 zile inainte iar daca disponibilitatea camerelor permite acest lucru se va achita la receptie o taxa suplimentara ”late check-out” reprezentand valoarea unei nopti de cazare, fara mic dejun.

• Oaspeții care eliberează camerele până la ora 12.00 pot lăsa bagajele la recepție, într-un spațiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 24 de ore fără costuri suplimentare.
       V.Reguli de ordine interioara in complex
• Pe perioada sederii in PENSIUNEA DANA*** turistii au obligatia de a pastra curatenia utilizand cosurile de gunoi amplasate in pensiune.

• Nu aveti voie sa introduceti alimente si bauturi in incinta complexului.

• Preparatele pentru MIC DEJUN se servesc DOAR la mic dejun, in restaurant sau pe terasa acestuia.

• Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar, al PENSIUNII DANA*** atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor .

•  Pensiunea nu percepe taxa pentru Internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet sau a suprautilizarii acestuia de catre turisti.

•  Pensiunea dispune de parcare proprie in interiorul unitatii, in limita locurilor disponibile. Nu se fac rezervari pentru locul de parcare.

•  Pensiunea nu percepe taxa de parcare si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (furtul din/de masini, avarieri datorate manevrelor gresite, etc.).

• Pensiunea nu isi asuma responsabilitatea pentru furturile din incinta. Bunurile de valoare trenuie  pastrate la seiful din receptie. Bunurile se predau pe baza de proces verbal de predare-primire.

• Turistii din afara pensiunii au acces la facilitatile Restaurantului contra cost .
VI.Reguli de ordine interioara in camere
• Dupa ora 8:00, de Luni pana Duminica incepe serviciul de curatenie in camerele .

• Conform Capit. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile respectiv 2 zile, in cazul sejururilor prelungite. In caz de forta majora puteti face cerere la receptie pentru schimbarea lenjeriei/prosoapelor.

• Prosoapele NU se folosesc in afara camerelor.

• Produsele MINI-BAR le puteti ridica de la restaurantul pensiunii , in urma solicitarii acestora.

• Nu este permisa folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator, etc)

• Folosirea prosoapelor si a lenjeriei din dotarea camerei este strict interzisa in alte scopuri (pentru piscina/plaja).

VIII.Program servicii:
• Micul dejun poate fi servit doar intre orele 8.00-10.00, la restaurantul din cadrul PENSIUNII DANA ***. Persoanelor care doresc un mic dejun intarziat le putem oferi sendvisuri ambalate corespunzator, DOAR in urma unei cereri concludente.

• Pranzul poate fi servit intre orele 12:00 si 16:00, la restaurantul din cadrul pensiunii.

• Cina de tip a la carte poate fi servita intre orele 17:30-22:30, la restaurantul pensiunii.

IX.Sesizari si reclamatii
• Reclamatiile privind calitatea serviciilor turisitice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor in pensiune.

• Reclamatiile facute sub orice formă dupa plecarea turistilor nu vor fi luate in considerare de catre PRESTATOR.

• Prestatorul se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la clienti in legatura cu seviciile prestate la locul situării structurii pensiunii in maximum 24 de ore de la momentul formularii acesteia

Utilizăm cookie-uri pentru a vă oferi cea mai bună experiență online. Prin faptul că sunteți de acord să acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră de cookie-uri.

Privacy Settings saved!
Setările de confidențialitate

Când vizitați un site Web, acesta poate stoca sau prelua informații din browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați-vă serviciile Cookie personale aici.

Aceste module cookie sunt necesare pentru funcționarea site-ului web și nu pot fi dezactivate în sistemele noastre.

Pentru a utiliza acest site web, folosim următoarele cookie-uri tehnice necesare
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Refuz tot
Accept tot